ஐღ ℟⌀ℽÅℌÅ♀♂ஐღ♂♀

دلم گرفته آسمون ، خسته شدم از این زمون از بغض کهنه ی دلم ، این هِـق هِـقای بی امون این غصه های بی شمار ، دیگه امونمو برید از پشت خنده های من ، هیچکسی اشکامو ندید کدومشو بگم برات ؟ چشام که خیره ان به راه ؟ یا دلی که تو دام عشق ، افتاده پاک و بی گناه ؟ شبای بی ستاره و روزای سرد و سوت و کور تو که می دونی آسمون ، می میرم از من بشه دور از ترس و تردیدم بگم ، یا دل دل و دلواپسی ؟ صبرم تموم شد ای خدا ، کی تو به دادم می رسی؟

 

چـه سخــــــــــت است هــم پـاییـــــــــز بـاشــد هــم ابـــــــــــــر بـاشــد هــم بـــــــــــــاران بـاشــد هــم خیـابــان خیـــــــس بـاشــد و هــم قلبـــــی عــــــــــــــاشق بـاشــد امـــــا... نـه تــــــــــــــــــــــــو بـاشــی نـه دستـــی بــرای فشـــــــــردن نـه پـایــی بــرای قــــــــدم زدن و نـه نگاهــــــــــی بــرای زل زدن

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 24 / 8 / 1391برچسب:,ساعت3:23 PMتوسط ◕‿ ◕فرشـــــــــــــــــــــــــــته✿◕¤¤••.•ღ |