ஐღ ℟⌀ℽÅℌÅ♀♂ஐღ♂♀

حـــــــــــــــــــــــــــالم خیلی بده الان خـــــــــــــــــــــــــلی دلتنگم ولی به قدری عصبانی دلشکسته انگار رویه دله عاشقم یه ابر سیاه واستاده میگه میبارم باد بباری گریه کردن شده دوست همیشگیه تنهاییم تنها نیستم دورو برم  خیلیا هست ولی اونام دوروبره خیلیا هستن ولی وجود تهی دارن واسه دلم پیششون ازار میبینم دلم انقد شکسته دیگه از جمع کردنه تیکه هاش از جلو دره دله اینو اون خستم اومدیم عاشق شدیم غلط کردم خــــــــــــــــــــــــــــدا ببخش جرم نیست دوسش دارم ولی سخته دوسم نداره میگه دارم ولی دلم باور نمیکنه پیش عشقی که نسبت بهش دارم خجالت میکشم که اون عشق یه ذره ای داره حالــــــــــــــــــــــم بده دلــــــــــــــــــــــــــــم تنگه خسته از زندگی خسته از روزگار در این راهه بی یار قدم برمیدارم تنهاییم پر از ادم است پر از عشق است پر از امیدرهمسایگیه ناامیدی پر از دروغ یاران دلم.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 / 8 / 1391برچسب:,ساعت9:57 PMتوسط ◕‿ ◕فرشـــــــــــــــــــــــــــته✿◕¤¤••.•ღ |